kom då hösten!



att inte min familj har slängt ut allt som har med internet att göra för länge sedan förvånar mig något fruktansvärt. varannan minut, utan överdrift, så lägger det av. det löser sig förvisso genom att reparera skiten, men fan så irriterande.
idag hänger ångest över mig som ett tugnt moln. min träningsdag går om intet då farmor ville ha med mig till oskarshamn imorse och om två timmar ska jag iväg till kalmar. har hunnit träna sammanlagt 1,8mil förvisso, men det känns inte bättre i huvudet iaf.
det var varmt att springa idag, för varmt. vilket gjorde att min joggingtur inte alls var skön och behaglig. jag sitter fortfarande och hoppas på att jag snart ska sluta eftersvettas så att jag kan ta mig en dusch och komma ut fräschare.
för bara lite sedan så klagade jag över att hösten kommer för tidigt. nu kan den inte längre komma för tidigt enligt mig. nu vill jag ha min underbara höst här. jag vill kunna jogga långa, långa sträckor och andas in den underbart friska luften i mina lungor. jag vill ut och träna efter höstregnet och gå på långa promenader och ha picknick med johan under fantastiskt vackra höstdagar.
ska jag någon gång gifta mig så ska det ske på hösten. helst på en fin höstdag då det är sol och varken för kallt eller för varmt. löven ska ha skiftat till sina vackraste färger och allt ska vara sådär sagolikt vackert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0