negativitet

morgonen började bra. frukost och sedan en längre promenad i solskenet runt kilen tillsammans med sara.
sedan gick det utför. jag kommer inte in på plattformarna så jag kan inte få ner föreläsningarna. höften gör ont och gör att det sliter till i knät då och då. det skulle bli en runda på 11km idag. det fick bli fartlek i fem istället.

dessutom så är jag sur för att folk inte kan tänka, alls. vem fan kom på idéen att lägga göteborgsvsarvet den 21a maj nästa år och stockholm marathon den 28e?!
jag ville springa båda. nu måste jag välja. jag hinner inte återhämta mig efter en halvmara på en vecka för att sedan pressa en mara, det går bara inte. fan, fan, fan.

försöker tänka positiva tankar. det är sverige springer snart och jag tänker unna mig en kopp varm choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0