livet v.18

Har fått ett positivt besked. Jag ska på intervju den 24e maj. Och jag är redan nervös..
Jag vill så fruktansvärt gärna ha det där jobbet, för Svensk Bevakningstjänst, till hösten.

I övrigt så har jag inget liv just nu. Jag tentapluggar som en tok. Försöker att trycka in 450 sidor i huvudet, tills på fredag. Jag har ingen aning om hur frågorna kommer att se ut, vi har inte haft en enda inlämningsuppgift, gruppövning eller någonting på hela kursen. På fredag är det salstentamen.
Jag fasar, jag vill verkligen inte - jag håller på att få tentaångest.

Nu ska jag unna mig en stund framför tvn, det är Sverige springer, skulle varit igår men det var visst fotboll istället.
Sedan blir det sängen för att traggla mig upp innan tuppen och tentaplugga som en tok sådär som jag alltid måste göra dagen innan tentan.
Att jag aldrig lär mig att börja plugga i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0