gnäll

tung andning, nysningar och en seg hals. jag är förkyld, blandat med pollen. jag är därmed fruktansvärt gnällig.

helgen var hursom fin. lugn och mysig.
i torsdags begav jag mig till kalmar, för att sova där och slippa gå upp i ottan i fredags. skulle skriva tenta i kalmar vid åtta. jag har inte en aning om hur tentan gick.. jag skrev på allt, men jag svamlade nog en hel del misstänker jag.
blev kvar i kalmar till fyra på fredagen. tillbaka för oskarshamn för god mat och film i kanonsällskap.

lördagen bjöd på en regning marknad. mammas lasange och en tung löprunda på 7,4km.
efter 4km så släppte andningen lite och jag kunde njuta av att få springa i skogen, tillsammans med det bästa löpsällskapet. jag vet ju vem som får vara min hare när jag ska dra upp tempot..
slö söndag. pizza, powernap och en ännu tyngre runda. 4,4km och benen vaknade inte förrän vi nästan var framme.
skogen är hursom underbar att springa i, trots mina andningshinder just nu. det är mer variation och jag är trött på att nöta asfalt.

plugg och se fram emot top model är vad som gäller idag. helst vill jag krypa ner i sängen och fortsätta sova bort min förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0