glädjebesked

jag är just nu jordens lyckligaste tjej! jag fick precis veta att jag fick jobbet för svensk bevakningstjänst till hösten! åh, vad jag hoppats! :D
varken det gråa vädret eller att jag måste sitta med föreläsningar och plugg hela dagen bekymrar mig nu, jag har jobb till hösten. jag kommer ha det jobb som jag ville ha till hösten!
såg dessutom nyss att jag var godkänd på min tenta som jag gjorde för en tid sedan, motion för hälsa. skönt!


helgen har varit fin. lite blueshäng i kyrkparken i fredags med lite öl och vin. träffade på finaste emmy som jag hakade på under kvällen . tog igen en massa tid med henne och alla andra underbara och fina flickor ifrån mönsterås. <3
lördagen bjöd på en minimal sväng på köpingen, tillbaka till oskarshamn för käk och en stund på coffee house i regnet. sedan blev det te hos sara innan vi åkte iväg för att handla mat till kvällen. grillning, gå på lina, spel och massa skratt. jag gillar starkt!
långpromenad runt kilen igår morse, sedan av till kalmar för onyttigheter och bio. sex and the city 2 var helt klart sevärd! jag gillade den skarpt!

efter en kanonhelg och två underbara svar nu på morgonen så ser nu min vecka lite tråkigare ut. två inlämningsuppgifter på onsdag, en nästa måndag samt ett examensarbete som ska in samma dag. förvisso litet, men still.
jag tänker dock inte visa några sura miner, jag är ju överlycklig tjej just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till jobbet! :D

2010-06-01 @ 00:25:19
URL: http://polaris1989.blogspot.com
Postat av: Oscar

Awesomesauce!

2010-06-01 @ 13:24:40
URL: http://antaru.org
Postat av: Emmy

ÅH GRATTIS TILL DIG OCKSÅ!! fy vad fint livet är!

2010-06-03 @ 13:48:09
URL: http://elope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0