2628

fredagen bjöd på middag hos mig. mina föräldrar kom över och de godkände min couscous-blandning och sa att det hade trevligt.
lördagen bjöd på en timmes styrketräning, som verkligen behövdes. jag vaknade på fel sida och var inte alls peppad inför kvällen. men lite träning och sol på himlen löste det hela. jag hade i slutändan hur trevligt som helst i kalmar. vi spenderade nämligen kvällen på pipes, där det var visafton. frans haraldsen, sanna carlstedt och några fler. sanna var bäst, enligt oss alla, och hon när hon spelade ett glas vin så kände jag mig rätt nöjd med läget.


igår fick jag en fin långpromenad på en och en halv timme i fint sällskap. därefter tog jag och fredrik joggingtur, en återhämtningstur på fyra kilometer. väldigt, väldigt lugnt tempo men fasen så skönt. det börjar kännas som vår i luften och det gör att det spritter i hela kroppen på mig. jag vill inte alls sitta still om dagarna.
avslutade dagen med morötter, dipp och film. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0