lurad

utan att jag egentligen ägnat det någon större tanke undar dagen så har jag hela dagen lurat mig själv.
min kropp behövde verkligen en vilodag, jag har haft träningspass varje dag i nästan två veckor nu.

skulle egentligen köra styrka idag.
gick upp vid sju, skulle ha i mig en lätt frukost och vara på gymet vid åtta var planen. jag segade och det tog tid innan jag åt min frukost. vid tio skulle jag ut gå med magdalena hade jag bestämt. så när klockan var åtta och jag väl hade fått i mig min frukost så insåg jag att jag inte skulle hinna träna en timme, duscha och gå till henne för att vara där i tid.
äh, jag gör det efter promenaden! men icke. jag färgade håret och sedan var det dags att åka hem för att plocka upp lite saker och tvätta bil.
äh, jag tränar ikväll vid åtta! då är det inte så mycket folk på gymet. icke. sara frågade om jag ville med på en promenad och helt klart så var jag på. hemma strax innan nio igen, jag kom inte iväg den här gången heller.

hade jag velat så hade jag tränat på morgonen och inte segat med frukosten. eller mitt på dagen och inte färgat håret. eller skippat promenaden ikväll och tagit mig iväg då.
men idag vann jag mot mig själv. det har legat i bakhuvudet hela dagen inser jag när jag väl tänker på det.
idag vann min kropp därmed en välbehövd vilodag och imorgon lär jag ha mer energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0