dags att betala för kalaset

veckan har bestått av böcker, uppkrupen i soffan med regnet utanför fönstret. te i handen och en katt i knät.
hjälpte mormor och morfar på öland i tisdags. solsken till och från, varmt på balkongen, sommar i luften.
hamnade i kalmar på torsdagen för att vara mammas smakråd. snålblåst och köer i teliabutiken.

fredagen kom, bjöd på bowling. som jag tänkt vinna i. jag förlorade stort. fasen då. dålig förlorare, inte jag inte.
köpte pizza och tittade på film. en bekväm soffa och ett fabulöst sällskap.

kalmar igår. spela på media, plocka upp oscar och göra stan en snabb sväng. kaffe/te och goda mackor. massa skratt och stormblåst. hem för att duscha och ladda för käk på kråkan. det blev någon öl innan, mat på kråkan, fotboll och sedan utgång. vi snurrade runt i stan och hamnade tillslut på apollo. dansade, skrattade och svettades.
jag betalar för kalaset idag. men jag gör det med hjälp av pizza, fredrik, oscar, mattias, en filt och en fotboll.
solen står högt på en blå himmel och även att huvudet är en aning tung så är jag en mycket glad och nöjd tjej!
tack för en kanonkväll pojkar! <3

Kommentarer
Postat av: Mattias

tack så mycket själv!! :)

2010-06-13 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0