pirat på isen



igår vart det skridskor och äppelpaj i oskarshamn för min del. mycket, mycket trevligt!
även att en tredjedel av vår lilla grupp inte kunde stå på benen och därmed drog ner mig så fort jag skrattade. vi spelade fotboll med pucken, åkte snabbast runt banan (vilket resulterade i att jag hamnade sist då en tant svängde ut rakt i min väg som jag fick kasta mig åt sidan för att missa, hon såg lite chockad ut minst sagt och jag insåg i efterhand att om jag befunnit mig 15cm åt vänster så hade jag klippt henne i rätt bra fart), hade snöbollskrig och skrattade till tusen.

 

i övrigt så spenderar jag mina dagar med att bråka med csn, leta en massa jobb, ta massvis med promenader i den underbara snön och försöka räkna på hur det ser ut rent ekonomiskt om jag tar lägenheten. imorgon ska jag ringa och ge ett klart besked. jag är rätt säker på hur jag kommer att göra i dagsläget, men vem vet vad natten har för planer för min del. jag brukar ha hunnit ändra mig minst tjugo gånger under nattens gång.

 


Kommentarer
Postat av: Oscar

Inget svar från äckelCSN än? :O

2010-01-14 @ 17:39:09
URL: http://www.antaru.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0