wokstrut

styrketräning i femtio minuter. överkropp denna gång. jag kommer vara helt slut i morgon, träningsvärken börjar redan att smyga sig på. men det är en underbar känsla och jag välkomnar den gärna, även att jag blir gnällig som ett barn om någon petar på mig när jag har det.

igår fick jag mig en wokpanna. <3
vilket leder till att det kommer bli en hel del wokmat framöver. ska se om jag kan lyckas sno tores underbara recept på hans kycklingwok och se om jag kan få ihop det hela ungefär lika bra.
nu vankas det dusch och sedan måste jag slänga ihop lite mat. vid sex ska jag tydligen kidnappas och jag är så fruktansvärt nyfiken att jag håller på att spricka!
mitt nya smeknamn är strut. för att jag är nyfiken i en. förstår inte detta, jag är väl aldrig..

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej! nytt år, ny blogg :D

2010-02-15 @ 17:23:39
URL: http://linneadenii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0