7

jag är seg i hela kroppen och siktar snart mot sängen och en bok. anastacia däremot är inte seg någonstans, hon har ju vilat sig hela dagen. för tillfället springer hon omkring som en tok i hela lägenheten. pratar konstant och jagar en halvt slaktad leksaksmus. det är nog i stort sett bara huvudet hon jagar, resten av musen vet jag inte vart hon har lyckats gömma.

fina rebecca slängde upp '7 intressanta och ointressanta saker om mig' på sin blogg. jag härmar henne och gör likadant innan jag ger upp datorn för den här dagen.

  • jag har en mani på att alltid bädda om min säng innan jag går och lägger mig. lakanet måste vara helt slätt, täcket ska ligga i perfekt position och kuddarna ska vara fluffiga. det kvittar om jag bäddat sängen på detta sätt på morgonen, det måste göras om innan man kryper ner på kvällen.
  • när jag är ute och springer och lyckas trampa på en sten/upphöjning/liknande med ena foten så måste jag göra samma sak med andra. annars känns det ojämt. (händer förvisso bara de gånger jag inte kommer in i något bra flow)
  • jag har aldrig varit rädd för skräckfilmer på så sätt att jag hoppar/skriker till eller liknande. men jag undviker helst att se på dem ensam om nätterna, då kan jag inte sova sedan.
  • måste alltid ha min mobiltelefon i närheten, annars blir jag nojjig över att jag missar något viktigt.
  • har under årens lopp hunnit ändra stil typ tusen gånger. från att gå från någon form av hiphopare som tyckte det var kul att skriva med graffiti text på alla papper som kom i min väg, till att bara klä mig i svart och lyssna på cannibal corpse, till någon form av indiska/mys-stil. antagligen det mesta däremellan också.
  • är i dagsläget helt tokig i monki och indiska. jag kan knappt gå in i affärerna utan att komma ut pank.
  • anser att det allra bästa sovsällskapet är anastacia. en mysig katt som kryper ner under täcket och spinner får mig att somna på tio röda.
det sistnämnda tänker jag fixa mig nu. bara hon slutar upp att vara tokig så ska det nog gå. håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, bäddar du om sängen varje kväll? :O Nästan så jag önskar att jag hade en sådan "tvångstanke", jag bäddar sängen...ja, en gång i veckan alternativt när vi får besök! ;P

2010-02-14 @ 01:14:39
URL: http://polaris1989.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt att du också gjorde den!

Jag kan säga att punkt 1 och 2 är som att jag själv skrivit dem! Haha, vi har samma problem :)

Kram till dig sötnos

2010-02-14 @ 17:21:19
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0