sjukhus och massage

händelserik vecka?
varit på kalmar sjukhus och vänt, fick följa efter ambulansen och det var väl kanske inte den lagligaste körningen hittills. allt gick hursom bra i slutändan. vid elva på kvällen landade vi på sjukhuset, vid fyra på morgonen var jag hemma igen. en vända i sängen och sedan tillbaka till kalmar vid tio för att hämta pojken igen.

igår var vi ute vid stensjö by. grillade korv och lekte med izac i snön, allt i fint sällskap. guld värt, trots kylan.
hem för en joggingtur på 4km. jag har nu fått tillbaka träningslusten på riktigt igen. <3 jag är som lyckligast när jag får dra på mig löparskorna och ge mig ut på en runda. det finns verkligen inte mycket som går upp mot det. humör innan kvittar, det är mycket lättare att andas, huvudet känns klarare och allt känns bekymmersfritt när man avslutar en runda. tankarna slutar för en stund att virra omkring utan fäste och för ett ögonblick så har jag koll på vad jag vill med mitt liv och jag mår bra.

idag har jag varit på massage, en och en halv timme tog det. väldigt skönt var det och mamma är allt bra hon som ger mig sånt där i julklapp.
det sitter nya strängar på min gitarr nu, som hänger på väggen. basen får vänta ett tag till, de hade inte tillräckligt bra strängar hemma enligt min kräsna sida. solen skiner in genom mitt fönster och jag tog en ensamfika med te och muffins på balkongen nyss. när våren är på ingång på riktigt så lär balkongen användas flitigt, den ligger helt perfekt mot söder.
nu har anastacia hittat en perfekt. nära mig och i solen, min lilla bebis är så väldigt nöjd med läget här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0