byxlös

förutom att jag kom hem med en piercing i läppen igår så gjorde jag nog min mor och far glada. de suckade mest bara iofs, och undrade om jag gjort något annat som inte syntes.
var med min mor till kalmar där vi spenderade rätt många timmar med att springa runt i alla affärer. hittade mig ett par nya jeans, då jag krymp ur alla mina gamla, lite linnen och annat smått och gott.
inte ett enda svart plagg blev det! mamma visste inte vart hon skulle ta vägen och bara för att överbevisa henne ännu mer så köpte jag en knallröd mössa. jag ser ut som en tomte i den.

ljusa jeans och jag hatar verkligen att vara svankryggig. byxor kan sitta hur bra som helst, men jag får fortfarande in en hel kudde mellan svanken och byxorna om jag skulle vilja.

idag ska jag dra på mig mina favoritbyxor och köra ett konditionspass. handla, städa och pyssla lite inför kvällen. vid sju dyker mina föräldrar upp för att få mat och efterrätt i sina magar. jag fick nämligen idén igår, om att bjuda dem på middag idag. bra eller inte? det får kvällen avgöra.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vilken tur med mössan; du är ju redan en tomte.

2010-02-26 @ 10:03:11
URL: http://antaru.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0