adressändring


befinner mig nu på ny ort med ny adress. internet är igång, allt är upppackat och idag anländer en slagborr så att jag kan göra hål i mina betongväggar för att få upp lampor, gardiner osv.
anastacia trivs som fisken i vattnet. hon pratar som en tokig, myser mer än vad hon någonsin har gjort, har svansen i vädret hela tiden och gosar ner sig under överkastet i sängen mest hela tiden. även jag trivs jättebra. har inte hunnit lära känna den lilla staden än, men jag har bra känslor av min lilla mysiga etta, jag gillar mitt sällskap och jag älskar att kunna ta mig till gymet igen.
igår blev det 45min på löpbandet. jag hade velat fortsätta men både höft och hals sa nej. jag är nog inte helt bra i halsen än efter alla jävla förkylningar som följt mig den här vintern. men jag bortser från det nu. tränar inomhus, äter mycket bättre, öser i mig kopiösa mängder grönt te, c-vitamin och frukt. jag ska få bort de sista resterna av förkylningen nu. jag ska komma igång med min löpning och börja peppa inför halvmaran. jag är taggad på hela tanken inför den, jag blir studsig och rastlös i benen varenda gång jag tänker på den. det är bra känslor.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Var tusan är min like-knapp här?

2010-02-02 @ 15:11:52
URL: http://antaru.org
Postat av: Amanda

Fint, det kommer nog bli jättebra :D

2010-02-04 @ 10:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0