påsk

i torsdags så började jag sticka. vid ett på natten gav vi upp och åkte hem från kalmar. då hade jag lyckats lära mig att byta garn och sticka, igen. jag har stickat många gånger tidigare. halsdukar, mössor, sockor osv. men det var ett tag sedan sist så nu fick jag nästan lära om mig helt.
den här gången ska det bli en tröja, en pippitröja.

jag har kommit en bit på vägen och det är roligt och rogivande. jag fastnar med stickningen i timmar så jag hoppas att det ska gå rätt fort.

gårdagen bjöd på en morgonpromenad i solen och jag verkligen älskar att våren är här nu. den ger mig ny energi och allt känns mycket lättare när det är ljust ute.
eftermiddagen bjöd på bowling och jag måste ju bara skryta lite med att jag i slutändan vann det hela! tur det kanske, jag är verkligen ingen bra förlorare i sporter.
därefter var det smörgåstårta och en runda till maxi som bjöd på många underbara skratt. vi ritade upp en hage och hoppade, skrattade, gungade och skrattade ännu mer.
avslutade kvällen med film, glass och varma bär. <3

idag var det picknick uppe på hjortberget. solen försvann men vad gjorde det? i ett underbart sällskap så skiner alltid solen i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan inte göra annat än att hålla med :) UNDERBART sällskap!!!

Ska bli spännande att se tröjan sen ;)

<3

2010-04-05 @ 08:25:57
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0