norrköping, barndop och solsken

norrköping torsdag - fredag förmiddag. finfint! i jennys sällskap tillbringade jag hela dagen. kvällen bjöd på öl och många skratt. kvalitetstid innan det var dags att sova, och jag är glad att jag kunde få plats i teknikernas bil för en gratis tur till nkpg.

fredagen gick som i dvala. för lite sömn och inte någon ork i kroppen alls. tacos och film i en underbar tvåa var vad kvällen fick bjuda på. jag ville mest bara plocka med mig lägenheten under armen och ta med den hem.
barndop på lördagen. fint i slottskyrkan! alla tre stackars ungar blev utskrattade. den ena visade rumpan, den andre sov och den tredje såg aningen förskräckt ut. charmtroll!
sedan hamnde jag än en gång på den där allt för bekväma soffan i kalmar. runt ett på natten var det dags för att ta sig tillbaka till oskarshamn.

plugg och picknick. det hamnade på schemat igår. solen sken och jag ville inte tillbringa dagen framför datorn, så böckerna fick följa med ut. en filt, baguetter och juice i stensjö by blev resultatet, ett bra sådant. och lite färg har jag allt fått nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0