opepp på plugg

Helgen var ändå rätt fin. Lördagen gjorde hela helgen, att slippa gå långt för att ta sig till puben och tillbaka var skönt. Vi badade bastu, drack för mycket alkohol och fick träffa Tim igen. Jag och Tim rökte på tok för många cigaretter och försökte ha seriösa samtal genom dimman.

Nu är veckan igång igen, jag borde plugga men får inte upp böckerna ordentligen. Istället så springer jag, dricker en massa te och tar långa bad. Anledningen till att jag inte är peppad just nu är att jag måste plugga gamla saker. Jag har en hemtenta att göra nästa onsdag, bara för att jag inte gjorde den i våras. Inloggningsuppgifter till den nya kursen har inte ens kommit än och jag kan därför inte registrera mig och se schemat.

Nä, nu ska jag ta mig ett glas cola och vänta på att mina naglar ska torka innan jag sätter igång och pluggar ordentligt. Längtar tills helgen, då är det invigning av Simons och Marias studio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0