långa promenader och höst teer

en mil och tre kilometer tog två timmar och en kvart att gå. jag behöver nya skor, de jag har nu gav mig blåsor under fötterna.
johan fick för sig att han skulle gå ut till skogen, jag fick för mig att hänga på honom. sagt och gjort. först tog vi bilen ut för att kunna lämna av alla saker, därefter tog vi bilen hem igen och påbörjade promenaden. väl framme så slängde vi i oss lite mackor och sedan blev vi sittande framför tvn resten av kvällen.

idag tog vi cyklarna hem istället.
jag har varit med mamma och anton till kalmar för att vara smakråd. anton behövde en ny vinterjacka och jag lyckades hitta en i första affären. trodde att jag skulle få åka hem direkt efter men icke. mamma tog tillfället i akt för att kika på kläder till sig själv. jag vann dock en skinnjacka på det hela, en fejk dock. även en tjockare stickad kofta, trosor, strumpor, rökelser och te. så egentligen ska jag nog inte gnälla.
grön höst samt höst te (svart) fick följa med mig hem. det luktar nu gott av nya teer på hela mitt rum och jag tänker provsmaka något av det så fort jag kommer till johan ikväll. lovar att jag ska berätta för er om de var goda sedan.

koftan som fick följa med hem.



nu väntar jag på maten och därefter ska jag duscha av mig svetten från min joggingtur på fem kilometer som jag nyligen genomförde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du den?? Maria A

2009-09-22 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0