kalmarhelg 4-6/9

förra helgen var det på tok för mycket alkohol i mina vener för att min ekonomi skulle gilla det.
lördagen var hursom väldigt fin. jag åt sushi för moreless första gången i mitt liv. jag lyckades äta det med pinnar och jag tyckte att det smakade helt okej. däremot så kan jag inte förstå grejen med att göra bitarna så jävla stora, min stackars lilla mun fick att göra när jag skulle lyckas tugga.
vi sprang omkring på stan och smakade på äckligt vatten som märta drack kvällen innan, johan köpte linser och vi tog en runda på systemet. kollade tv, drack alkohol, bastade och träffade tim. nu har jag dock inga bilder från lördagen självklart, endast en på när johan har total däckat i tors säng.

 

bilderna som följer nedan får sammanfatta fredagens förfest. sedan fick vi för oss att gå den långa vägen till puben, vad vi nu skulle dit och göra när det är lika långt att gå hem och dessutom kallare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0