invigning

det var smygöppning och invigning av Pzydesign tattoo i lördags. mellan 12-15 var det smygöppning, med 30% på piercingar. hade jag haft pengar så hade jag nog kommit därifrån med ännu fler hål, nu är jag tyvärr pank som jag vet inte vad och lönen kommer inte förrän i november.
vid 18 var det dags för invigning och folk kom det iaf! bålen tog slut, nästan all plockmat tog slut, många var intresserade av framtida projekt att förgylla kroppen med och det var elduppvisning och allmänt trevligt.

tanken var att vi sedan skulle bege oss till oskarshamn för att gå ut där, men vi gav upp de planerna och fixade mer sprit för att sedan gå ner till puben i högsby. jag hade en fruktansvärt trevlig dag och kväll och jag hoppas verkligen att maria och simon är nöjda med resultater. lokalen är snygg som fan och idag var det dags för dem att öppna dörrarna till högsbys enda färgklick på riktigt.

 

nedan följer bilder på den forsatta festen vi tog oss för när invigningen var över.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi borde åka dit tillsammans :D

2009-09-14 @ 16:44:35
Postat av: pzydesign

bra där

2009-09-14 @ 17:31:56
Postat av: linda

vem är en mystiske anonyma personen ovan?

2009-09-15 @ 08:38:51
URL: http://moluna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är Amanda :D Datorn uppdaterar sidan efter att jag skrivit i namnet och så POFF är det borta. A Man Duh

2009-09-15 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0