högsbydagar?

för tredje dagen i rad så befinner jag mig i högsby, hos familjen Almquist. och jag trivs. som fisken i vattnet.

i lördags så gjorde vi nachotallrik med tacosfärs och grönsaker till. jag och maria hade testund och pojkarna spelade hela dagen. för mig och maria så slutade allt med en fniss-attack på trappen. efter en kanonfin utekväll, om än i högsby liksom. det var cider och maria bjöd på shot, vilket gjorde att det slutade med att vi båda stod på dansgolvet och skakade rumpa till trubadurmusik.

igår var vi iväg till oskarshamn för att bowla och svulla på donken. tyvärr så var det provdag så vi fick bara bowla en kvart. men aurora var nöjd och det var väl ändå huvudsaken. hon fick dessutom hoppa hoppborg tillsammans med tore och var nöjd tjej.
sedan var det film och mys innan vi begav oss hemåt.

idag tog vi bussen till dem för, som sagt, tredje dagen i rad. tillbringade tid på studion, töjde mitt öra lite till och gjorde femmor i tores öron. nu har jag precis målat med aurora och hon har lagt sig. vi har käkat hemmagjort potatismos och idag är jag nöjd tjej.

imorgon ska jag iväg till kalmar med lillebror, det är dags för eeg test för honom så jag får vara snäll tjej och följa med honom så att han hittar.
lite mer social tid i soffan nu och sedan är det hemåt och säng för mig och tore med.


tråkigt inlägg för dem som inte var med i helgen, men vad jag mest ville säga var att jag har haft en toppenhelg. det har helt seriöst varit den bästa helgen på länge. tack alla som varit inblandade.
dessutom så har jag blivit auroras nya idol, det känns rätt bra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0