hemtenta och drogtest

nu har jag spenderat hela förmiddagen med att skriva hemtenta samt portfolio till kursen Fysisk aktivitet och hälsa. nu är det inskickat och jag hoppas att jag blir godkänd nu så att jag slipper plugga gamla saker något mer. nu kan jag sätta tänderna i den nya kursen på riktigt och verkligen försvinna bort i böckerna Aerob och anaerob träning samt Idrottens träningslära. det är väldigt intressant och kursen bygger inte lika mycket på läraryrket som den förra gjorde. det här är träning för prestation, på riktigt.

det är dags för en cigg nu, därefter ska jag rota fram något ätbart och ta en välbövlig dusch. sitter i en allt för stor ODAN-tshirt just nu som jag snodde när jag gick hem från johan imorse.
på fredag ska jag hitta i oskarshamn för då måste jag göra drogtest och läkarundersökning i någon liten konstig lokal som inte ens befinner sig på ett sjukhus eller vårdcentral. släpar med min johan dit idag för att se om vi kan hitta fram tillsammans, känns inte som att det skulle ge ett så bra intryck om jag kommer dig försent på fredag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

varför drogtest?

2009-09-16 @ 17:48:57
Postat av: lisa

drogtest? varför?

2009-09-16 @ 21:19:01
URL: http://birdcatcher.blogg.se/
Postat av: linda

man måste göra drogtest om man ska jobba på okg i mer än fem dagar i sträck.

2009-09-17 @ 10:22:26
URL: http://moluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0