gerdas te & kaffehandel



höst te - fruktigt te med äpple.
grön höst - inte en aning om innehållet.

nackdelen med att köpa te hos Gerdas är att man aldrig kommer ihåg vad teerna innehåller då deras hemsida inte alltid hjälper till med det. grön höst stod det heller inte på burken inne i affären vad det innehöll.
båda teerna luktar dock utmärkt och smakar nästan ännu godare. höst te är favoriten då smaken av äpple fick mig att tänka på hösten ännu mer, det luktar ju till och med höst.
grön höst blir fruktansvärt surt om man låter tesilen ligga i för länge, det behöver inte ens vara mycket för länge tyvärr. får man ur tesilen direkt när det har blivit en fin färg på teet så smakar det dock bra.

jag lovade att jag skulle skriva lite kort om jag tyckte att teerna var goda och där har ni det. speciellt så vill jag tipsa om det svarta höst teet. båda kostade 36kr/hg och köper man två hg (kvittar om det är samma te eller olika) så får man dessutom en stämpel. vid tio stämplar får man 2hg te gratis. jag samlar förbrilt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0