frustration

inte riktigt murphys lag hela dagen men fortfarande sjukt irriterande.
mamma hade lovat mig att bilen skulle finnas hemma hela dagen. det gjorde den men hon hade nyckeln med sig till jobbet och jag kunde inte få tag på henne då hon var på rum hela dagen. hade tänkt att jag skulle åka och handla för att kunna överraska johan då han fyller 22 idag. det blev inte så, jag hade kunnat cykla men jag var för lat och insåg också att mina pengar är slut.
det blev 45minuter i badkaret tillsammans istället. med skum, badkulor och tända ljus. det var skönt och mysigt.

nu irriterar jag mig på att min föreläsning började för en timme sedan och jag har inte behörighet för att komma in på kursens hemsida ordentligt. det finns inte längre någon att ringa då klockan är efter fyra och mejl är det ingen som svarar på just nu. missar därför hela skiten och jag hoppas vid högre makter att någon på något vis kan skicka föreläsningen till mig samt ordna så att jag får rätt behörighet och kan lyssna på föreläsningarna i fortsättningen. nackdelen med distanskurser är att det alltid är ngt som krånglar och därmed strular till hela skiten.

för tillfället så försöker jag hitta vägar att gå runt för att kunna komma fram till föreläsningen iaf. samtidigt som jag dricker litervis med te och lyssnar på jesu för att lugna ner mig. det går sådär.
egentligen ska jag inte gnälla då både dator och mobil fungerar för mig, till skillnad mot hur det ser ut för johan. mobilen la av och datorn har fått virus. :( däremot så fick mobilen fnatt vid kvart i fyra inatt och satte igång alarmet, för att sedan dö helt igen. idiotiska teknik skulle jag vilja påstå till och från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0