torsdagskväll med dia psalma

tjugo över sju var jag framme hos karin igår. där möttes jag av kramar, lagad mat och kärlek. att köra förbi förra lägenheten kändes nästan lite vemodigt, det var ju underbart att kunna umgås med mina flickor närhelst jag ville.

efter en dusch och lite kläder på kroppen så fick jag en drink och öppnade min äppelkaka, varm & kall. vi fick springa till pendeln och kom fram med en minut till godo då tåget gick senare än vi trodde, tack och lov.
på stationen i linköping träffade jag världens sötaste johanna och fick fler kramar.

dia psalma var bra, jag var nöjd tjej då de spelade de låtarna jag gillar. billig och öl ett fint sällskap. om man bortser från vissa saker så var det en väldigt bra kväll. vilket jag dock fått betala för idag. bakfull som ett as halva dagen, huvudet är fortfarande inte riktigt med. en flaska vin, en halv drink och tre öl blev det, men det kändes mer som om jag fått i mig fem flaskor sprit under kvällen när jag vaknade idag.





den här dagen har hittills bjudit på slöhäng på soffan, mat och fika med trevliga flickor och en veva på stan. nu har jag nya jeans som inte sitter slappt, vilket alla anda par jeans som jag äger gör i dagsläget. traskar omkring i tjocka strumpbyxor, lång kofta och kängor hela dagen, mys på högsta nivå. det blir en lugn kväll med bästa karin, te, nacho-tallrik och film. jag gillar.
imorgon är det halloweenfest och jag har lite smått panik över att jag inte kommit på något att klä ut mig till än. men en sväng på stan imorgon får lösa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0