tappat lusten

inget känns värt längre. det känns som att varje steg och varje andetag kvittar. jag ligger på bristningsgränsen och att kliva över gänsen hade egentligen varit enklast.
vad är livet värt när jag inte ens får sova tillsammans med den jag älskar?

visst, jag har ett jobb att gå till nu. men vad gör det om ett tag när jag ändå måste sätta mig i en skolbänk igen och ta lån? jag bor hemma, och visst, jag kanske kan ta en lägenhet om ett tag. men vad gör det för skillnad när jag måste bo själv?

all livslust har runnit ur min kropp och samtidigt som jag vill gömma det så vill jag bara skrika ut det till hela världen. jag är tydligen inte gjord för ett vanligt liv då jag inte alls tycks klara av det. jag ser ingen mening med att kämpa för ett bra liv just nu, jag ska ju ändå tillslut en gång dö och vad gör det då för skillnad om jag gör det lycklig eller olycklig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin blogg du har! :)

Hur har din dag varit?



Har du bra filmkunskaper? Kika in på min blogg för att tävla, kanske blir du den som få en ett fint pris! :)

2009-10-15 @ 18:11:15
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-15 @ 18:19:19
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: Anonym

Jag lovar dig snart kommer något som piggar upp din livslust igen :)



Det är frågestund i min nya blogg! Ja skulle bli glad över en liten fråga :) Kram

www.josefinsorbom.blogg.se

2009-10-15 @ 18:41:28
Postat av: Malin

Det låter inget vidare, Linda :( Är det höstdeppen som satt in ordentligt?

Hoppas på att allt känns bättre snart! :) Kram

2009-10-22 @ 17:17:24
URL: http://polaris1989.blogspot.com
Postat av: lisa

linda, raring, vad har hänt? du vet att du alltid har mitt stöd!

2009-10-24 @ 02:29:12
Postat av: lisa

<3

2009-10-24 @ 16:14:00
URL: http://birdcatcher.blogg.se/
Postat av: erika

jag finns här om du vill prata

2009-10-25 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0