helgens alla öl

helgen har gått ut på att dricka öl, ha trevligt och lyssna på bra musik. allt för onyttigt men ack så värt ibland. nu är det dock tillbaka till verkligheten och jag lär väl dö när jag ska ge mig ut för att springa en runda imorgon.

fredagen spenderades först i oskarshamn med pizza och metal: a headbangers journey innan vi tog oss in till kalmar för att möta upp två stycken johan och bege oss mot pipes.
vi drack goda öl, pratade strunt och hade fruktansvärt trevligt. ölen hade dessutom stödpelare.



lördagen innebar städning för min del innan vi begav oss in till kalmar än en gång. grabbarna skulle repa inför kvällens spelning så jag placerade mig i en tom lägenhet med endast skogstv-kanalerna till godo. jag tittade därmed på barnprogram och proppades under tiden full med visdomsord i stil med "livet är fullt av lyckliga slut, om man bara stannar upp och njuter av dem".
senare blev det km och därefter the rock där bloodvomit stod på scen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0