nytt

Jag byter nu blogg, igen. Den gamla kommer att finnas kvar men det kommer nog inte ske så värst många uppdateringar där, om ens någon. Folk som jag inte vill ska läsa min blogg har hittat fram och jag väljer därför att börja på en ny.
Att inte kunna få skriva av mig allt som jag vill och att hela tiden behöva tänka på vad jag skriver, om vem och om vad samt vad jag lägger upp för bilder förstör hela min idé om vad jag vill ha min blogg till. Jag vill kunna skriva av mig när jag mår som sämst, jag vill kunna gnälla på hela världen och jag vill kunna visa minnen i form av bilder och berätta om alla små guldstunder som jag upplever.
Så därför, hälsar jag er välkomna till min nya blogg.

Kommentarer
Postat av: lis

vem får inte läsa? är någon dum med dig?

2009-07-29 @ 15:50:57
URL: http://birdcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0