detta jävla letande. detta jävla längtande.


tiden känns som om den står stilla, men dagarna springer förbi och det är snart vinter och kallt igen. jag vill ha sommar helst ett år till. jag vill inte att hösten och vintern ska komma med sitt kalla regn och sin isande kyla.
i vanliga fall så är hösten min favorittid på året, jag älskar färgerna en klar och solig höstdag. älskar att få krypa ner under en filt, tillsammans med johan, framför en varm brasa med en bok och en kopp te när regnet står som spön i backen utanför.
nu vill jag dock att solen ska värma mig ett tag till, att kylan inte ska tränga sig på än på ett tag. visst, det är inte ens augusti än, men den svenska sommaren påminner mig om en tråkig höstdag. det regnar hela tiden och det känns som att mitt humör regnar bort i samma takt.

försöker fördriva mina dagar med träning, böcker och underbart sällskap. tog nyss en joggingrunda på fem kilometer och klarade mig runt på en halvtimme. bra tid för att ha håll hela vägen, dåliga knän och världens sämsta kondition. dålig kondition är bland det tråkigaste som finns, nu ska den upp igen och jag hoppas jag slipper bli sjuk på nytt.
ett bad nu, sedan biblioteket och övertala johan att dela natten med mig igen. <3
lisa har också fått mig att fastna för anders petersen och det tackar jag henne för. saknar dig söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0