alkoh(å)l

Helgen måste beskrivas utan bilder. För min nya grej är tydligen att ta med mig kameran för att sedan bara glömma bort att den är med. Därav så blev ej heller denna fest dokumenterad.
Hursom så var vi (läs: jag, T, Tor och Märta) på kalas hos Niklas i lördags. Vi badade i poolen, badade bastu och hade i största allmänhet en väldig trevlig kväll. Tills min kropp upptäckte att den fått alkohol i sig och jag dansade hejdlöst till dålig musik och insåg att jag började må dåligt. Det blev då dags för en promenad och efter en och en halv timme gav jag och Märta upp och tog taxi. Det tog T och Tor ytterligare en timme ungefär att ta sig hem till sängarna.

Igår var vi mest trötta, satt på 4H-gårdens fik och degade. Blev bjudna på te och macka innan vi begav oss för att hämta bilen och bege oss hem. Snabbt hem för att ta en dusch och sedan bege oss till Högsby. Den turen bjöd på att T kom därifrån med hål i ollonet och därmed en PA rikare.
Mig vill de ha till att bli lärling och jag tror faktiskt att jag är sugen. Nervös redan nu då jag inser hur lätt det kan vara att sticka nålen snett och göra fel, och jag har inte ens bestämt mig om jag ska göra det hela eller inte. Genomför jag det hela så kommer det sluta med att både jag och T ser ut som vandrande nåldynor då jag inte kommer kunna släppa nålen ifrån mig.

Nu tänker jag dock anse att mina fötter är hela och belöna mig själv med en joggingrunda. Sedan får det bli en kopp te och plugg. Helst på en uteplats likt den tovan, men det finns ingen i min närhet och vädret är inte på min sida idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jobbigt när personer man inte vill ska hitta, just hittar till ens blogg. Du får säga till när och om jag får länka till dig på min blogg igen. den gamla adressen ligger kvar tillsvidare.

2009-07-28 @ 08:13:40
URL: http://hallonsemla.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0