norrköping

i söndags anlände jag till staden, jenny stod på stationen och det blev en helt klart efterlängtad kram.
vi har tillbringat dagarna med att umgås, spela sällskapsspel och bara trivas. har lärt mig spela 'med andra ord' och nu vill jag ha spelet i mina egna ägor. ord skulle förklaras och det var skrikande hit och dit. många liter skratt och jag hade en kanonkväll.

i tisdags var det dags för karins avskeds/överraskningsfest. det var mycket planer innan och jag tycker att jenny och maria som skötte det mesta gjorde det helt exemplariskt. middag, många tårar, mycket skratt, karaoke och en underbart rolig fest!












jag var i onyktert tillstånd men lycklig som få då jag fick vara i närheten
av mina diamantflickor. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0