sweeney todd



två och en halv mil på cykel, en halv mil springades. humöret blev bättre, jag och johan tillägnade kvällen åt att läsa/spela, kedjeröka och se på sweeney todd. en film som undrar varför den inte har en plats i min hylla.
idag har jag ägnat förmiddagen åt kafka på stranden av haruki murakami. lisa slog upp mina ögon för honom och nu är jag fast. lånade boken igår och den är snart slut, jag sträckläser och vill inte lägga denna fantastiska berättelse ifrån mig.
halv fyra ska vi iväg till hembygdsparken för att kika på bandet som vår chef under hultsfred spelar bas i. sedan tvingar jag med mig min pojk på en kort promenad till farmor och farfars kompisar i skogen, allt för att åter igen få leka med deras underbara lilla hund.
idag skippar jag allt vad jag kallar träning. promenaden på tio minuter som senare kommer räknar jag inte som träning för min del. i tankarna ligger en viss person.
på tal om inget alls så vill jag kika på alice i underlandet.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag sa ju det, jag sa ju det! :)

2009-08-03 @ 20:35:09
URL: http://birdcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0