blåvita flingor

pappa ringde mig igår och kunde inte längre hålla sig. jag har fått jobb på okg och han var bara tvungen att berätta det. första oktober börjar jag jobba och jag är anställd året ut till att börja med.
det känns så sjukt bra och jag klumpen i magen har gett med sig lite. jag kommer i alla fall att klara hösten nu.
igår firade jag med alkohol och vänner. det var en rätt bra kväll som slutade på soffan. idag är det bakishäng och jag vill mest av allt ut och röra på mig men jag sitter fast här ett tag till. det får bli en skön tur i skogen ikväll när värmen har lagt sig. imorgon bär det av till norrköping igen, för att packa ihop hela lägenheten. jag hoppas att luften i norrköping plötsligt kommer att fyllas med näring då jag för tillfället inte ens har pengar till mat för helgen.

det är bara andra klumpar i magen som ska bort nu, som jag verkligen hoppas kan gå bort. men man måste vara två då. jag vill inget hellre än att vi två tillsammans får bort alla klumpar i världen, du är min vackraste framtidsdröm.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till jobbet! :)

2009-08-25 @ 14:16:07
URL: http://polaris1989.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0