spontant

fikade med flickorna lisa och lisa. vi bestämde oss för att ta en spontantripp till kalmar för en öl eller två.
sagt och gjort. t körde, erenius hängde på och vi hamnade på km. jag hade en trevlig fikastund/ölkväll. imorgon är det kalmar som gäller igen. dock med förfest hemma hos tor innan vi rör oss mot stan. jag hoppas på att vädret håller i sig och är samma imorgon som idag.



idag städar jag åt mamma bokar tid hos en frisör och har ångest över om jag ska klippa lugg eller inte.
fick tid redan imorgon förmiddag, så lång tid att bestämma mig på har jag då inte.
ska cykla tillbaka till skogen om några timmar, hjälpa farmor att göra varma mackor och sedan ta en lång joggingtur när det blir svalare. puss på't vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0