sjukling



Klockan är elva och hittills så har jag hunnit med att tvinga mig själv upp ur sängen, duschat, svimmat, ätit minimalt med frukost och suttit vid datorn. Bara att hålla upp huvudet idag är världens kraftansträngning. Tårarna rinner till och från då jag inte klarar av att hålla dem tillbaka när det gör så fruktansvärt ont i hela kroppen.
Natten tillbringades genom att jag slungades fram och tillbaka mellan sömn, feberyra, rastlöshet och otålighet då jag inte kunde sova. Jag driver antagligen T till vansinne och jag kan inte annat än att hoppas att han inte slänger ut mig för då måste jag ut i skogen och sova. Saknar min bebis, men skogen är kall och jag kommer bara bli ännu mer sjuk där ute. Plus att jag iaf känner mig trygg när jag känner hans varma rygg mot min under täcket.
Svininfluensan gissar folk på. Jag gissar på vanlig feber, men är det inte bättre när veckan närmar sig sitt slut så får jag väl kolla upp det. Nu ska jag försöka läsa lite i Norwegian Wood av Haruki Murakami som damp ner i brevlådan från cdon igår, samtidigt som 16 Horsepower spelas genom högtalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0