satc



igår var det filmen, idag har jag tagit mig igenom första säsongen än en gång. satc är bra tidsfördriv när det inte finns något att göra om dagarna och när man inte får gå ut. tog dock en morgonpromenad på 40min idag. kan nämligen inte sova om nätterna då jag inte är trött eftersom jag bara sitter inne hela dagarna.
febern är över och nu är det bara halsen som kärvar. ska ta mig en lång promenad ikväll med, för att få frisk luft och för att kunna sova inatt. min mp3 är laddad och jag ska rota i pappas låda för att se om han har några hörlurar jag kan låna.
imorgon har jag lovat mamma att jag ska städa åt henne och så måste jag ta tag i alla kartonger som står i garaget. sedan har jag nog gjort mig förtjänt av ett långt varmt bad, lite fredagsmys ska man väl ha även om man är sjuk.
nu duka, äta och därefter sätta mig med en kopp te och norwegian wood.

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh din stackare, hoppas du blir friskare snart! kan trösta dig med att jag skickar sopor aeternus-boxarna till johan idag så en liten överraskning väntar med posten inom ett par dagar <3

2009-08-28 @ 09:28:55
URL: http://aegypt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0