kalmarfest

Fredag 7/8-09
Det var dags för fest i Kalmar. Jag och T plockade in Erenius och Oscar i bilen och begav oss mot Tors hem. Där hade vi trevliga timmar i solen, med trevligt folk.











Vi begav oss senare mot ett alltför varmt och trångt KM. Jag hade nog haft trevligare om vi stannat kvar hemma faktiskt. På vägen dit blev det en sväng förbi donken, där jag var snäll mot Oscar och köpte honom mat. Han tackade mig genom att slänga sin coola i huvudet på mig. Där försvann min plattade lugg och resterande kväll var den lockig och tokig.
Hursom, det var trevligt att träffa folk man inte sett på ett tag, mindre trevligt att leta efter T i timmar. När vi slutligen hittade honom och började gå hemåt så tappade vi bort honom igen. Satt och väntade på en bro i en halvtimme innan vi gav upp. Jag fick skoskav vilket gjorde att jag och Oscar kidnappade en kundvagn och körde hemåt. Mycket, mycket skratt blev det på vägen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0