ipod nano

dagens droger är deftones och o'boy. sitter och letar efter en billig ipod nano och har blivit helt kär i den som är orange. jag vill ha ett jobb så att jag får pengar så att jag kan köpa mig en ipod nano. varför jag egentligen ska ha en ipod med 8GB minne har jag inte en aning om. all den musiken lär jag inte lyssna igenom när jag är ute och springer direkt. men varför inte? bra grej att ha med sig överallt, speciellt ute i skogen så att jag kan koppla den till cd-spelaren, om det ens går..
ngn som är överdrivet rik, plz give!

imorgon bär det av till norrköping. det är visning av lägenheten som gäller på lördag, kanske även en imorgon. vi hoppas på att bli av med den så fort som möjlig. och jag hoppas att det räcker med att vi åker upp en gång till sedan för att plocka hem våra saker.

Kommentarer
Postat av: k

HEEEEY men varför har ni inte sagt att ni kommer upp fööööör. Jaja, när kommer ni imorn? Vill ni ses kanske? hör av er. Pöss

2009-08-13 @ 15:36:06
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0