frisyr

Fredag 7/8-09
Klockan fem vaknade jag, vid tio i sex vänder T på sig och jag inser att han också är vaken. Jag leker snäll flickvän och kliver ur sängen för att äta frukost tillsammans med honom. Vilket gjorde att vid halv sju så satt jag på en cykel på väg hem. Tyst och lugnt, inga bilar och lagom temperatur. Tidiga mornar är bland det bästa som finns.
Vid tio befann jag mig hos frisören och fick sätta mig i stolen direkt. Tog mod till mig och sa att jag ville klippa bort det slitna samt göra lugg. Sagt och gjort, en halvtimme senare så hade jag kortare hår och en lugg som inte alls ville ligga platt mot min panna. Frisören skrattade och jag undrade vad i hela helvetet jag hade gjort. Men jag bet ihop, åkte hem och färgade håret och plattade därefter luggen. Sen vart jag rätt nöjd. Jag gillar nog faktiskt min nya frisyr, iaf när luggen är platt och coolan fortfarande befinner sig i Oscars glas.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker som sagt att det är jättefint :)

2009-08-10 @ 21:55:51
Postat av: Malin

Det var jag som skrev det där...missade det här med att fylla i namn ;P

2009-08-10 @ 21:56:37
URL: http://polaris1989.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0