Cripple and the Starfish

har varit ute och gått i regnet i över en timme, tillsammans med ingen mindre än mr. Dylan. nu sitter jag med en kopp te bredvid mig, lyssnar på Antony & The Johnsons och ska avnjuta de sista sidorna i min bok innan jag kallar det för natt. Antony är en man som jag fruktansvärt gärna skulle vilja se live. få sitta och tillsammans med en hel publik fälla tårar över hur vacker och sorglig hans musik är. jag ger er ett smakprov nedan, den första låten som jag någonsin hörde med antony. jag gick i ettan och hade en svenska lektion när tore skrev till mig på msn och bad mig komma till trappan för att det var en låt han så gärna ville att jag skulle höra. sedan dess är jag fast. så om ni inte har hört honom innan, ta tillfället i akt och njut. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0