göteborgsvarvet

några månader sedan var att vara ute i det senaste laget. vi var ute nu.

har hittat vandrarhem i alla fall! några mil ifrån göteborg, men vad gör det?

jag ska inte springa. jag lovade redan i vintras att jag skulle följa med, och inte tänker jag ta tillbaka det. jag kommer få delta i enorm löparfest med en enorm löparglädje, även att jag inte ska springa.

jag följer med för att peppa och antagligen för att hålla koll på startlapp, alla andra papper och allt runtikring. får kanske tvinga igen den tjänsten när det är dags för min halvmara i september, om jag inte får springsällskap förvisso..
fredagen beger vi oss. lördagen består av halvmaran och söndagen ser det nog ut att bli liseberg. min ekonomi skriker redan nu, men låt den skrika. jag har gnällt om att få åka till liseberg i åratal nu.

nästa år kanske även jag står vid starten med pirr i magen och ben som bara vill rusa iväg.
i år ska jag istället försöka att inte nysa på deltagarna och svära lite åt min pollenallergi som stör min löpning. men även att jag inte ska springa så har jag pirr i magen. jag är peppad, jag vill iväg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0