walking on sunshine

tog en solskenspromenad på 1h 45min igår. runt stan och kilen.
fruktansvärt skönt, avkopplande och varmt i solen. jag har nu en hel drös med fräknar som kikar fram i ansiktet.

vid fem var det dags för en återhämtningsjogg tillsammans med fredrik. vi tog oss runt kilen i sextempo, som planerat. det var ett tungt pass. benen var sega den första biten innan de blivit ordentligt varma. efter tre kilometer så hade jag en pigg känsla i benen istället och jag hade nog kunnat fortsätta en bra bit till även att jag fixade nio kilometer i måndags. men halsen gjorde sig påmind och höften ville inte riktigt vara med.
det är därmed vilodag för mina ben och min kondition idag. ett pass styrka för överkroppen är inplanerat istället. en promenad får mina ben dock tåla. vila betyder ju inte att jag ska sitta helt still en dag.. det är ju sol på himlen idag med, man måste ju passa på då.

kvällen avslutades sedan med smålandsrullar och fruktsallad framför tvn. vilket gjorde att jag fick fruktsallad till frukost idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0