löpande tips

milen på femtiofyra minuter. nu har jag en väldig skön träningsvärk i benen och jag lär sova gott inatt. imorgon är det vilodag, för mina ben iaf. det blir lite styrka, ett pass för överkroppen.

 

låten ovan fick jag som musiktips till löpningen. jag gillar johnossi så det passade fint. helst springer jag dock utan något i öronen. allra helst i en skog och bara lyssnar på lugnet. men ibland behöver man något för att orka en bit till. bra tips om man ska fartleka är också att lägga in musik med olika tempon i sin mp3. då går det på automatik.

 

kan passa på att tipsa som sidan jag skulle vilja shoppa loss lite på. jag skulle iaf allt gärna vilja ha en Nathan HPL #020 till långpassen som läggs in om ett tag. när solen kikar fram och orken fortfarande finns kvar efter att en mil är passerad. men tills dess så får det väl duga med ett bälte. hursom, behöver ni lite löparprylar eller bara vill kika så gör ni det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0