lig. talofibulare anterior

har nog lyckats skada ledbandet lig. talofibulare anterior.

foten är svullen, sitter jag still för länge så gör det sedan ont att gå, den är varm och öm. jag håller tummarna för att det bara är en lätt liten skada så att det går över fortare än kvickt.
eftermiddagen har ägnats åt tårar pga detta. jag vill verkligen inte behöva lägga ner min löpning, jag vill inte äventyra den alls. det är ju det bästa jag vet.
vad jag har gjort med foten har jag dock inte en aning om. löpningen kändes som sagt bra om man bortser från det lilla som kändes i höften. allt var frid och fröjd när jag kom in efter rundan. men efter en dusch så var det inte lika bra längre.
nu blir det lite vila och rehabträning. och tummarna släpper jag inte. jag vill verkligen inte behöva vila i två-tre veckor för att det ska bli bra. håll tummarna för mig.
ska ta en kopp te till och försöka trycka in positiva tankar i huvudet, annars blir det en blöt kudde under natten.



Kommentarer
Postat av: Oscar

Håller tummarna för dig; säg till när det är ok att släppa.

2010-03-02 @ 08:15:26
URL: http://antaru.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0