håriga pussar

fredag, men vad hjälper det?
allt började bra. jag vaknade på rätt sida, fick en skön morgonpromenad i kylan. sen dess har det bara varit bråk och krångel åt alla håll och kanter. jag är därav helt slut i kroppen just nu.
styrketräning om en timme. jag behöver det om jag ska hamna på rätt sida igen. lär dock avsluta kvällen tidigt. te i soffan framför en film låter som ett bra avslut på denna fredagskväll. upp tidigt imorgon är det som gäller.
en stor trygg famn hade varit rätt nu. men jag känner inte till någon trygg famn idag. jag känner mig bara vilsen i mig själv.

anastacia har inte en stor famn att erbjuda, men hon försöker verkligen så gott hon kan, min snutt. hon har spenderat i stort sett hela dagen i mitt knä och helst pussandes i mitt ansikte. nyss tog jag en powernap och då fick jag snabbt sällskap. har sovit i en kvart med hennes huvud intill min hals. <3
träningen i all ära, men stacia. vad skulle jag göra utan min bebis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0