6 min/km

igår blev det en runda utomhus på förmiddagen. fixade nio kilometer i lugnt sextempo. halsen kändes bättre, dock inte helt i form. underbara nio kilometer var det. benen kändes pigga och jag hade kraft kvar i dem när jag kom fram. hade det inte varit för halsen så hade jag nog sprungit upp, tagit lite vatten och sedan tagit en sväng till.
årets första nia utomhus blev det. det känns bra och träningsvärken som jag trodde skulle vara olidlig idag har inte slagit till så pass hårt än.

fixade id-kort och tog en promenad i solen på eftermiddagen.


vid fem idag är det en dags för en sväng runt kilen igen. sextempo denna gång då både jag och fredrik sprang igår. det får bli en återhämtningsjogg. hoppas att solen kommer fram ordentligt under dagen så att det fortfarande är varmt då.
kilens 5km:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0