tidiga presenter

det är en månad kvar tills jag blir ett år äldre, tills jag blir 21. förvisso lite mindre än en månad.
mina vänner är dock ute i god tid.
av mig har de inte fått några presenter, men mig slänger de pengar på. jag tänker inte gnälla. jag är så oerhört nöjd med mina tidiga klappar! <3

mina underbara vänner skämmer bort mig med stora glas och en lattevisp. sommarkvällarna på min balkong kommer bestå av sällskap eller en bra bok, en chailatte i handen och lugn i sinnet.

 

nya vänner i skosamlingen trillade också in i fredags. två par löparskor och jag är förälskad. mina asics har blivit nötta av för många mil, de ger mig blåsor på hälarna och det var tydligen dags för ett par nya. som snabbt blev två par nya. jag är så fruktansvärt bortskämd..

 

grått och rosa. nike. jag trillar tillbaka, jag överger asics ett tag för att prova nike. först, ett par lunarglide + och sedan ett par air span +. det är rea på löparskor på stadium. kika in om ni har möjlighet! det blev två par för priset av ett. därav så fick jag båda i present. <3

 

lunarglide är mer tävlingsko än en ren träningsko, väger inte ett skvatt och är så underbart sköna. sitter skönt på foten och jag testade den nu på morgonkvisten. lite lär jag behöva springa in den för att den ska sitta perfekt, men 6km och inga skavsår. me like!

 

air span är en träningsko. väger dock mindre än mina asics. de kommer få nöta asfalt tillsammans med mina gamla (som får hänga med trots att de är slitna, med skoskavsplåster så går det fint). satt fint och kändes mjuka, har inte invigt dem än dock. får bli i veckan som kommer!

jag vet inte hur jag ska reagera på presenter och liknande. jag är dålig på att visa hur mycket jag egentligen uppskattar det. tack fina! jag älskar mina tidiga gåvor och är så löjligt glad över dem! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0