sommarvisa

lata sommardagar, många av dem ute i stensjö by. varmt i vattnet, bruna ben, bikni, kortspel, jordgubbar och skratt. allt med underbara vänner. <3
dagarna tillbringas allt som oftast vid en insjö. vi bränner oss, svalkar oss i vattnet och skrattar tillsammans. grillen åker fram när vi blir hungriga och kvällarna spenderas i en skön soffa.

igår jagades vi fram längs vägen av myggen, själva jagade vi de älskade små röda bären. vägen kantades av utsökta smultron som vi glatt stoppade i munnen med ivriga barna-fingrar.
en långpromenad i sommarkvällen.

imorgon beger vi oss till öland. för att spendera nästan en vecka på östra sidan.
därav så är tillbringas den här dagen i tvättstugan, på maxi för att inhandla mat inför veckan och framför spisen. den här gången ska jag lyckas med mina biskvier!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken fin bild! har du tagit den?

hoppas allt är bra med dig i sommarvärmen! <3

2010-07-08 @ 14:19:21
URL: http://linneadenii.wordpress.com
Postat av: Mattias

Ni kommer inte att få det lätt på öland när ni får tampas med mig. jag är ganska så jobbig :D. kram

2010-07-08 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0