multitaskar


försöker bråka med csn, dricker te, slöhänger på internet, jämför löpband, försöker få tag på centralbadet för att bråka med även dem.
idag gör jag allt samtidigt.

dagen började fint med frukost på lilla bageriet tillsammans med josipa. följde med henne till optikern och kunde inte låta bli att prova fula glasögon. så en timmes promenad på förmiddagen är avklarad iaf. hade velat ta mig ut och springa nu, men skridskoturen igår gjorde min hals sämre.
hursom så var det mysigt och väldigt trevligt att åka skridsko på en sjö, grilla och ha snöbollskrig på skridskor. kallt som fasen mot slutet, men helt klart värt det. vi värmde oss framför film med banan med choklad i gjord i ugn och varm choklad samt te till, innan jag begav mig hemåt.

planen för dagen var att äta frukost med josipa, lösa skiten med centralbadet och få ett ordentligt svar från csn. ett av tre är avklarade och så mycket som allt krånglar så känns det som att det inte kommer bli mycket mer som löser sig idag. vill ha svar nu, vill kunna ringa och säga att jag tar lägenheten så att jag kan börja förbereda mig på att flytta igen. vill känna flyttkänslan pirra i magen på riktigt. kunna få fantisera om hur jag ska inreda lägenheten efter plånbokens lagar och mina egna tankar. fyra dagar till har jag på mig innan jag verkligen måste bestämma mig, tills dess måste skiten ha löst sig. håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Oscar

ehehe... multitask.

2010-01-11 @ 15:18:54
URL: http://www.antaru.org
Postat av: linda

jag kör på svengelska här åde då va oskar :P

2010-01-11 @ 17:37:32
URL: http://moluna.blogg.se/
Postat av: linda

ehm. jag är inte vaken. nu hängde jag med på vad du menade...

2010-01-11 @ 17:39:28
URL: http://moluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0