förvirring

jag fick hem en avi. från asics. hämtade ut paketet idag. det innehöll ett par Asics Gel-Kayano 16 W i precis rätt storlek.
VEM FAN KOMMER DEM IFRÅN?!?!?!
jag har någonstans ett svagt minne av att jag kanske deltagit i en tävling om ett par sådanna. men jag har inget minne av att jag har vunnit någon tävling..
de sitter hursom som en smäck! en underbar stötdämpning, omsluter foten på ett perfekt sätt och jag vill bara prova dem NUNUNU!

nu äger jag då fyra par löparskor, inte det minsta fel!

har däremot ingen möjlighet att prova dem idag. ska plugga som en tok inför morgondagens prov nu!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hoppas du vinner imorgon!

2010-08-12 @ 19:44:05
URL: http://antaru.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0